10,000 تومان
  • فروشنده : درس پژوهی

  • کد فایل : 5874
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3287
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

0 3.3k
نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی

 

دانلود نمونه سوالات اصلی  آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی ۹۷ با جواب

نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی ۹۷ با جواب

نمونه سوالات فنی از کتاب جدید با پاسخنامه ازمون ایین نامه اصلی رایگان

از مزایای سوالات آیین نامه اصلی این است که با مطالعه و مرور آنها برای شرکت و قبولی در آزمون آیین نامه اصلی به جزوه یا کتاب دیگری نیاز نخواهید داشت.با مطالعه این مجموعه قبولی شما را در آزمون آیین نامه تضمین میکنیم.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

آزمونهای معتبری که در سال ۹۷ انجام شده منبعی دقیق و خوب برای این مجموعه است . جدای از این این آزمونها همراه با پاسخ است و همین در افزایش معلومات فرد استفاده کننده و افزایش بهره وری در مرور سوالات نقش مهمی دارد. با مطالعه و مرور منظم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ، شما شانس بالایی را برای قبولی در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی دارید.

با توجه به تجریبات پیشین و مروری بر مواردی که باعث قبولی کاربران در آزمون شده است این نکته حائز اهمیت است که مطالعه نمونه سوالات آزمون پیشین، مطالعه جزوه های آموزشی ارائه شده، خلاصه کردن آنها و مطالعه این خلاصه مطالب که باعث مرور سریع و جامع آن مطالب خواهد شد از مهمترین عوامل در بالابردن ضریب تسلط کاربر و در نهایت کسب نمرات مورد نظر و قبولی در آزمون فوق خواهد بود.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)

از این رو سعی ما بر این بوده که مجموعه کامل ، مفید و بدون از زیاده گویی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این مجموعه که در اختیار شما قرار خواهد گرفت شامل ۳۳ آزمون و نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب است. هر آزمون از ۳۰ سوال تستی تشکیل شده و برای ارزیابی شما چند مورد از سوالات آن به صورت رایگان در دسترس کاربران گرامی می باشد. با توجه به منظم و ویژگی این مجموعه سوالات می توان در کمتر از دو ساعت مروری جامع و مفید بر آنها داشت و به میزان زیادی شانس قبولی خود را در این آزمون مهم افزایش دهید.با مطالعه آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪) وب سایت ما به راحتی گواهینامه بگیرید.

با توجه به اینکه بیشتر جرائم راهنمایی رانندگی و متعاقب آنها ضررهای مالی، زمانی که رانندگان متحمل می شود ناشی از اطلاع ضعیف از قوانین و در نتیجه کاربرد ناکافی آنها در استفاده روزانه است همین امر ضرورت بالا بردن میزان آگاهی در افراد شرکت کننده در این آزمون را دو چندان کرده است.

سوالات آیین نامه اصلی با جواب

با خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی نیاز به هیچ کتاب و جزوه ای برای شرکت در آزمون و امتحان آیین نامه اصلی ندارید.(چند آزمون را به صورت رایگان قرار دادیم برای مشاهده آزمونهای دیگر باید خرید کنید)این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۹۷ برگزار شده لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات صحیح می باشد.

با خواندن این سوالات قبولی شما را در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی تضمین میکنیم.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

بسته نمونه سوالات آیین نامه شامل سی و سه آزمون بوده و در هر آزمون ۳۰ سوال طراحی شده است.چند مورد از نمونه سوالات آیین نامه اصلی را به صورت رایگان برای کاربران عزیز قرار داده شده این سوالات به صورت تستی می باشد تمامی سوالات آیین نامه را می توانید در کمتر از دو ساعت مرور کنید.

همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است .

همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است .

این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات آیین نامه اصلی موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست.(بعضی از کاربران عزیز تماس میگیرند که چرا سوالات را رایگان نگذاشتید دوستان توجه کنید برای جمع آوری این سوالات هزینه بسیار زیادی پرداخت کردیم و با قیمت ناچیز برای دانلود آماده نمودیم)

دانلود نمونه سوالات اصلی  آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی ۹۷ با جواب


10,000 تومان