10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28578
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1633

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله طراحی صفحات وب

دانلود مقاله طراحی صفحات وب

0 1.6k
دانلود مقاله طراحی صفحات وب

با دانلود مقاله در مورد طراحی صفحات وب در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله طراحی صفحات وب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله طراحی صفحات وب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد طراحی صفحات وب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:96 صفحه

قسمتی از فایل:

 فصل اول

تاریخچه وب

        سال 1989 را می توان مبدأ وب دانست، در ان سال " تیم برنرزلی " عضو انجمن اروپایی محققین فیزیک (CERN) ، پروژه ای را مطرح کرد که هدف آن به وجود آوردن شبکه ای از اسناد و فرامتن ، برای رد و بدل کردن اطلاعات بین اعضای انجمن بود.

       درسال 1990 اولین نرم افزار وب با قابلیت نمایش  ، ویرایش و ارسال اسناد فرامتن به اعضاء از طریق اینترنت، تولید و بدین ترتیب وب پا به عرصه وجود گذاشت.

        در سال 1991 مجلس ایلات متحده قانونی را مبتی بر تأسیس شبکه علمی-تحقیقاتی ملی
 (National research and Educational Network - NREN) از تصویب گذراند، هدف از NREN برقراری شبکه های تحقیقاتی و علمی با ظرفیت و سرعت بالا و اجازه فعالیت های تجاری و تشویق آن در اینترنت بود.

      در ژوئن 1993 ، مارک آندرسن و سایر محققین در NCSA یک مرورگر گرافیکی به نام MOSAIC 1.0 را عرضه کردند، که خیلی زود نسخه جدیدی از آن روی ویندوز مایکروسافت قرار گرفت.

       در سال 1994 مارک آندرسن از NCSA جدا شده و با جیم کلارک ، شرکتی را بنا نهادند که به زودی مرورگر آن به نام Netscape Navigator که دارای سرعت بیشتری بود، به بازار ارایه شد. این مرورگر ف مورد استقبال بسیار قرار گرفت و شرکت Netscape  از رشد بی سابقه ای در صحنه تجاری بر خوردار شد.

      بازرگانان و تجار ، که از طریق شبکه " وب " بازارهای چند میلیونی را مقابل خود می دیدند ، با سرعت زیادی به " وب " رو آورده و همگان سعی در اعلان حضور خود در این بستر گسترده کردند.

      به زودی اخبار رادیو ، تلویزیون ، مجلات و روزنامه ها انباشته از رویدادهای مربوط به شبکه " وب " شد و اکنون روزی نیست که از یک پیشرفت تازه در خصوص " وب " به گوش جهانیان نرسد.

     موج فزاینده مردم جهت ثبت نام در مراکز ارایه خدمات اینترنت ، برای دستیابی به " وب " و گنجینه اطلاعات علمی ، آموزشی و تجاری، بیش از پیش مشاهده می شود.

     در اواخر 1996 " وب " و دنیای جذاب آن ، از طریق " تلویزیون وب " ، با سرعت بسیار زیادی راه خود را به درون خانواده ها گشود و امروزه به صورت بخش لاینفک زندگی روزانه ما در آمده است.

 

 

 

 

 

 

 

تاریخچه اینترنت

      وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا در سال 1969 میلادی شبکه ای طراحی کرد تا کامپیوترهای مرکزهایی را که در زمینه مسائل دفاعی تحقیق می کردند به هم ارتباط دهد. این شبکه آرپانت نام داشت.

       هدف شبکه آرپانت مبادله اطلاعات در زمینه تحقیقات دفاعی بود. اما کم کم کامپیوتر های دانشگاه های بزرگ ایالات متحده آمریکا به آن پیوسته و از آن برای مبادله اطلاعات تحقیقاتی در رشته های گوناگون علوم استفاده کردند. به تدریج شمار کامپیوتر هایی که از آمریکا و سایر کشورهای جهان به این شبکه پیوستند افزایش یافت. آرپانت در سال 1977 میلادی به اینترنت تغییر نام یافت و در حال حاضر میلیون ها کامپیوتر در این شبکه قرار گرفته اند.

 

تاریخچه اینترنت در ایران

     در سال 1372 هجری شمسی ایران نیز به شبکه اینترنت پیوست. نخستین رایانه ای که در ایران به اینترنت متصل شد مرکز تحقیقات فیزیک نظری در ایران بود. در حال حاضر نیز این مرکز یکی از مرکزهای خدمات اینترنت در ایران است.


10,000 تومان